Skip to main content

Ik heb een experia box v9 en twee wifi versterkers. Werkt normaal gesproken prima, behalve vandaag. Bij opstarten vanmorgen werkte een laptop niet. Andere apparaten werkte wel. Dus experia box gereset. Was geen oplossing, dus nog maar een keer gereset. Was ook geen oplossing. Binnen een bepaalde straal vanaf de box werkt het prima. Iets verder weg niet meer, terwijl ik in die ruimte ook een wifi versterker heb staan. Als ik de verbinding wil maken krijg ik de opmerking ‘kan ip adres niet verkrijgen'. Het lampje ‘wireless’ op de box brand overigens ook niet. En makkelijk contact maken met iemand van KPN lukt al helemaal niet. Wat kan ik het beste doen?

Welke WiFi versterker heb je?


de twee super wifi punten


de twee super wifi punten

Dat het WiFi lampje uit is, dat hoort zo. 1 SuperWiFi is in ieder geval bekabeld aangesloten? De andere ook? Wat doen de lampjes op de SuperWiFi's? 


Eén is bekabeld aangesloten de andere niet. Bij beiden brandt het groene lampje. Het lampje van het bekabelde punt ging uiteraard ook uit en weer aan. De niet bekabelde bleef op groen


Hi @Hutch. Dit heeft te maken met een update voor de SuperWifi. Gezien het gesprek dat hier al mooi gaande is zal ik dit topic niet verplaatsen om het overzicht daar beter te bewaren. De oplossing is gelukkig ook simpel. Als je de SuperWifi die het niet meer doet 10 seconden lang stroomloos maakt zou deze weer moeten werken. 


Dat ga ik uitproberen, dank je wel voor de reactie. Lukt het niet, kom ik bij je terug!


Inderdaad een hele simpele oplossing. Het is gelukt. Hartstikke bedankt.


Goed om te horen @Hutch! Graag gedaan. @Joep1965 en @Nick83 natuurlijk ook bedankt voor de snelle reacties en goede tips! :relaxed: