Skip to main content

Ik heb bij een abonnementswijziging een superwifi punt besteld, deze wil ik retour sturen.

Na lang zoekwerk op de site van KPN lees ik het volgende: 

“Volg de retourstappen in de bevestigingsmail of de brief die bij de bestelling zit.” 

Er stonden geen retourstappen in de bevestigingsmail en er zat geen brief bij de bestelling.

Met veel pijn en moeite een medewerken van KPN aan de lijn gekregen (wat zijn jullie goed in het lastig maken van telefonisch contact opnemen), deze geeft aan de gehele wijziging terug te draaien en mij een retourdoos toe te sturen. Daarna kan ik het wifi punt retour sturen en de abonnementswijziging opnieuw doorvoeren, deze keer zonder Superwifi punt.

Wel omslachtig, maar goed, het duurde al zo lang om hier te komen dus ik accepteer dat maar.

Wat denk je? Daarna niks meer vernomen, geen retourdoos ontvangen en wijzigingen in abonnement niet geannuleerd.

Graag wil ik alsnog mijn Super wifi punt retour sturen.

Graag een oplossing van KPN!

 

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Superwifi punt terugsturen , je kunt het wifipunt binnen 14 dagen na aankoop ook retour brengen naar de lokale KPN-winkel in originele verpakking en met de originele aankoopbon.

 


Hallo @JanD 

Als dit de aanbieding 2 kpn SuperWifi punten t.w.v. 199,-cadeau bij het aangaan van een 1-jarig internetabonnement betreft, dan gaat dat anders. Dan behoren de SuperWiFi’s bij het abonnement. Dan kan alleen het hele abonnement (tijdig) worden geannuleerd. Daar gaat het kennelijk bij @Superwifi punt terugsturen fout.

Zie de actievoorwaarden

  • Het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod te wijzigen (in het actieaanbod maak je een keuze tussen een Sonos One, Sony hoofdtelefoon, SuperWifi cadeau of 6 maanden Internet en TV voor € 35,-)…..
  • Als je voor SuperWifi kiest, ontvang je de SuperWifi punten in dezelfde doos als je installatiepakket. Indien je jouw bestelling annuleert nadat je het installatiepakket en de SuperWifi punten hebt ontvangen, dien je deze binnen één week te retourneren.

Het was een bestelling bij een wijziging van het bestaande abonnement, dus iets anders.

Het was mij ontgaan dat ik een uitbreiding op de basis set van het Superwifi punt had besteld terwijl ik geen basis set heb, dus daar heb ik niks aan, vandaar dat het retour moet.

Maar inmiddels de klantenservice weer telefonisch gesproken en blijkbaar was de melding wel aangemaakt, dus de wijziging wordt alsnog geannuleerd en de retourdoos zal mij dan nog toegestuurd worden, al is het vreemd dat alles zo lang moet duren.

Dus nog maar ff afwachten is het enige wat ik kan doen, maar weet nu al wel dat ik nooit meer iets bestel bij KPN op deze manier. 

Verbeteren van de wifi regel ik wel via een normale (internet)winkel waar je geen gezeik mee hebt indien je wilt retourneren.

 


Hi @Superwifi punt terugsturen en bedankt voor je bericht op ons forum. Door de drukte kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jouw bericht! Ik lees dat het niet allemaal soepel verloopt: jammer! Het antwoord van @JanD is correct: het retourneren van apparatuur besteld via de klantenservice, dat kan binnen 14 dagen, uitsluitend via één van onze winkels. Ik wil je vragen om dat zo snel mogelijk te doen. 
Er zijn een beperkt aantal winkels op afspraak open: je kunt hier zien welke en online een afspraak maken. Als de apparatuur nog niet gefactureerd is, neem jij dan de orderbevestiging van de wijziging mee?

Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Dan kan ik de collega's die jij gesproken hebt, nog een terugkoppeling geven!


Hi @Superwifi punt terugsturen en bedankt voor je bericht op ons forum. Door de drukte kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jouw bericht! Ik lees dat het niet allemaal soepel verloopt: jammer! Het antwoord van @JanD is correct: het retourneren van apparatuur besteld via de klantenservice, dat kan binnen 14 dagen, uitsluitend via één van onze winkels. Ik wil je vragen om dat zo snel mogelijk te doen. 
Er zijn een beperkt aantal winkels op afspraak open: je kunt hier zien welke en online een afspraak maken. Als de apparatuur nog niet gefactureerd is, neem jij dan de orderbevestiging van de wijziging mee?

Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Dan kan ik de collega's die jij gesproken hebt, nog een terugkoppeling geven!

Volgens mij heb jij mijn berichten ook maar half gelezen. Ik heb reeds 2x telefonisch contact gehad met de klantenservice waarbij mij 2x is toegezegd dat mij een retourdoos wordt toegezonden zodat ik de apparatuur terug kan sturen, beide keren is dat uiteraard niet gebeurd zoals ik zo langzamerhand gewend begin te raken van KPN. Nu kom jij weer met het verhaal dat ik het zelf terug moet brengen naar een winkel. Het wordt er allemaal niet duidelijker op en intussen heb ik de apparatuur nog steeds niet retour kunnen doen. Goed bezig daar bij KPN!!

Ik ga een afspraak maken bij een winkel en hoop maar dat het dan eindelijk voor elkaar komt.

 

KPN bedankt!

 

PS: gegevens zijn ingevuld 

 


Nee, ik heb je berichten niet half gelezen: vandaar mijn reactie om zo snel mogelijk de apparatuur in te leveren bij één van onze winkels: dat is in jouw situatie namelijk de enige optie die er is. Omdat je verkeerd geïnformeerd bent, vraag ik ook om jouw klantgegevens zodat ik de collega's die jou verkeerd geïnformeerd hebben, feedback kan geven. Bedankt voor het invullen van jouw gegevens: ik ga ermee aan de slag.
Ik hoor graag of het retourneren via de winkel alsnog gelukt is!


Gelukkig is het in de winkel in Hengelo gelukt, alwaar ik zeer vlot en correct ben geholpen.

Jammer dat het niet direct aangegeven werd dat dit de manier was, maar ik ben blij dat ik er eindelijk van af ben.

Toch bedankt voor de door jou aangedragen oplossing, die uiteindelijk dus wel de juiste was.


Fijn dat het gelukt is en dat je dit nog even laat weten! Geen dank, daar zitten we voor! Bij vragen of hulp in de toekomst, weet je ons te vinden!