Skip to main content

Dag, ik heb onlangs twee super wifi punten aangeschaft en 1 werkt prima, de ander niet. Het lampje gaat eerst aan maar vrij snel uit en blijft uit.

ik heb opnieuw en andersom installeren (gewisseld van plek, volgordeĀ en snoertjes) geprobeerd maar hij blijft uitgaan. Kan ik deze omruilen?

groet

Martine Zweers

Ik denk eerder dat je ze niet correct hebt ingesteld?
Probeer ze eens op alternatieve manier in te stellen, Ć©Ć©n voor Ć©Ć©n, uitgelegd < HIER >


Goedendag @Mar10eZ! Je bent al in de weer geweest met de Superwifi puntenā€¦. Heeft de tip van @BabyloniaĀ je verder geholpen en werkt het andere punt nu ook? Hoor het graag van je!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!


Ik denk eerder dat je ze niet correct hebt ingesteld?
Probeer ze eens op alternatieve manier in te stellen, Ć©Ć©n voor Ć©Ć©n, uitgelegd < HIER >

Bedankt @BabyloniaĀ ik ga t proberen al dacht ik, inloggen op de expedia box, waar je je ww ookĀ in kunt wijzigen is dat toch šŸ˜…

ik had ze nog een keer andersom geplaatst en nu geeft de ander (inmiddels wel weer op de eerste plek) ook geen groen lampje meer maar een gele..)

bedankt iig


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!

Nog niet opgelost helaas, nu het meer werk is kom ik er niet aan toe om het uit te zoeken šŸ˜’ (baby in huis) inmiddels ook het puntĀ dat eerst nog groen was nu een oranje lampje na nog een keer instellen en wisselen..


Jammer! Met een baby in huis snap ik dat je blij bent als je even rustig kunt zittenĀ :wink:

Ik kan ook dit topic aanraden:Ā KPN SuperWifi: installatie en gebruik
Hier lees ik namelijk het volgende:
Oranje

  • In het geval van een slechte wifiverbinding tussen twee KPN SuperWifi punten onderling: verplaats de draadloos verbonden versterkerĀ dichterbij het andere KPN SuperWifi punt.
  • In het geval van een bekabelde aansluitingĀ die lager dan 1Gbps is: controleer de ethernetkabel en of deze geschikt is voor 1Gbps. Het kan ook zijn dat het KPN SuperWifi punt is aangesloten op een switch die 1 Gbps niet ondersteunt.

Hopelijk kun je een rustig moment vinden om het rustig en goed door te nemen! Mochten er nog vragen zijn, dan weet je ons te vinden!