Skip to main content

Ik heb heel slechte wifi verbinding heb wifi versterker gevraagd word tegen mij gezegt dat ik moet rond 200 euro moet betalen klop dat?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Als je er een paar zo besteld wel, maar kan goedkoper als je via de MijnKPN app de wifi manager op de goede manier doorloopt, worden ze 29 euro per stuk en heb je er 3 voor 97 ipv 199 euro.😉


Zie ook Deze link voor de wifi verbeter tool

En volg de stappen


Hoi @I40, welkom op het forum! Als jij via onze webshop, of direct via de klantenservice wifipunten aanschaft, dan betaal je voor een Superwifi startpakket inderdaad €199.

Doornekamp en Peter geven al de suggestie voor de Wifi Manager. Dit is een online tool die je, vanaf een laptop of mobiele telefoon, kunt doorlopen in je huis om te kijken hoe je Wifi is, en of die verbeterd kan worden. Mocht daaruit blijken dat Superwifipunten nodig zijn voor een goede wifi, dan kun je deze via de Wifi Manager met korting aanschaffen. Dit is echter geen garantie, dit hangt dus af van het resultaat van de Wifi Manager. Meer informatie over wat de Wifi Manager is en doet vind je in ons Wifi Manager topic.