Skip to main content

Hoi Toppers,

 

Begrijp ik het nou goed dat het primaire super WIFIpunt permanent (bekabeld)verbonden moet blijven met de Experiabox?

 

Ik hoor het graag!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Dit klopt omdat de punten niet kunnen samenwerken met Experia modems. Je moet het zien als een aangesloten bedraden bassistation die andere punten draadloos aanstuurd.


Ja, dat begrijpt u goed. En de 2de ook als dat kan 😉


Bedankt voor de snelle en duidelijke reacties.

 

Ik heb primair bekabeld. Maar ik krijg no2 onder geen mogelijkheid draadloos op groen. Jullie nog tips? 30 seconden uit al geprobeerd. Volledige installstie al doorlopen.

 

Ik hoor het graag.


@MarceldT Probeer eerst 1 punt aan te sluiten op het modem en wacht totdat deze groen blijft. Daarna sluit je de andere punt aan op het modem. Wacht 10 tot 15min. Als allebei de punten groen zijn. Koppel je de tweede punt af. En de eerste laat je bedraad aan het modem. Zet nu de tweede punt neer waar je hem wilt hebben. Wacht een aantal seconde totdat de punt op groen blijft staan (dus niet knipperen) Wordt de kleur rood, dan staat hij te ver van het andere punt. Wordt de kleur geel, dan is het is verbinding wel in stand gekomen maar staat de punt toch net iets te ver voor een optimale verbinding.