Skip to main content

Goedemorgen,

 

Recent ben ik verhuisd naar een nieuw appartement, nu meen ik mij te herinneren dat ik destijds op de website zag staan dat je dan 2 Super Wifi punten cadeau zou krijgen.

 

Nu heb ik zojuist contact gehad met een KPN medewerker via de chat, die aangaf dat deze actie enkel geldt als je de verhuizing na 1 juni hebt aangevraagd. Helaas was ik iets eerder, namelijk rond 24 mei.

 

Wanneer ik enkele posts bekijk op het forum lijkt de aanbieding voor gratis Wifi punten bij verhuizing al ouder te zijn. Ik ben benieuwd of iemand hier mij daar meer inzicht over kan geven.

 

Alvast bedankt!

@Rvanvu Dit is een bericht uit een topic van 3 maanden geleden… 

Verhuis je kpn mee naar je nieuwe huis?
Dan krijg je gratis 2 SuperWifi punten t.w.v. 199,- cadeau!
Heb je al SuperWiFi? Kies dan 3 maanden 20,- korting
op je internet & tv abonnement.”

 

Verhuizing en ik kan niet inloggen | KPN Community

 


Hoi @Rvanvu! En, al helemaal gesetteld in je nieuwe appartement?

Sinds maart 2021 bieden wij het aanbod wat @HansaanZet in zijn reactie noemt aan. Je kunt het aanbod nog steeds vinden op onze website: Verhuis je KPN mee naar je nieuwe huis? Vanuit ons een extra waardering voor klanten die gaan verhuizen. Heb je voldoende aan dit inzicht of is eigenlijk je vraag of je alsnog gebruik kunt maken van dit aanbod? :wink:


Hi @Shyrin_ Ja, zit er inmiddels helemaal in en de verbinding van KPN loopt als een trein.

 

Bedankt voor je toelichting. Ik was inderdaad benieuwd omdat een KPN medewerker aangaf dat het een aanbieding betrof die sinds 1 juni geldt.

 

Aangezien de aanbieding al wel actief was toen ik mijn verhuizing doorgaf zou het natuurlijk wel fijn zijn als ik hier alsnog gebruik van kon maken :grin:

 

 


Ik denk dat mijn collega het niet helemaal goed voor de bril had…. Onze verbinding loopt als een trein, blij om te horen: wil je dan zeker weten voor de Superwifi punten gaan of de eenmalige korting (= 3 maanden €20,- korting)?


@Shyrin_ Ik ontvang graag de Superwifi punten.

 

Alvast bedankt!


Helemaal goed! Omdat de actie nog geldig is en je niet aangeboden is, heb ik de set SuperWifi punten alsnog voor je besteld: je ontvangt de set komende week per post!