Skip to main content
Beantwoord

Superwifi schakelt uit

  • December 29, 2020
  • 3 reacties
  • 180 keer bekeken

1 van mijn 2 superwifi punten schakelt automatisch uit. Heeft 't eerder wel goed gedaan en is bedraad aangesloten op de Experiabox. Bij aanzetten knippert hij groen, wordt vervolgens kort 'vast' groen, gaat weer groen knipperen en gaat daarna uit.

Wat kan ik doen om 'm weer naar behoren te laten functioneren?

Beste antwoord door tonymelony

Zijn ze alle twee bedraad aangesloten ? Ik zou degene die problemen geeft even resetten. Eerst UTP kabel er uit trekken en daarna op de achterkant reset knop indrukken (tot rode lampje gaat knipperen). Dan spanning er af halen voordat je de UTP kabel er in steekt en dan spanning er weer op. Geef hem ff de tijd om te laden,en dan zou het weer goed moeten komen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

tonymelony
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • December 29, 2020

Zijn ze alle twee bedraad aangesloten ? Ik zou degene die problemen geeft even resetten. Eerst UTP kabel er uit trekken en daarna op de achterkant reset knop indrukken (tot rode lampje gaat knipperen). Dan spanning er af halen voordat je de UTP kabel er in steekt en dan spanning er weer op. Geef hem ff de tijd om te laden,en dan zou het weer goed moeten komen. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 29, 2020

Dank voor de tip. Hij doet 't nu weer goed


tonymelony
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 29, 2020

Graag gedaan !!!