Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi storing!

  • January 18, 2021
  • 6 reacties
  • 126 keer bekeken

Na een half jaar sinds dit weekend geen superwifi meer in slaapkamer noch in garage. Van alles geprobeerd, via de KPN app wisselen van kanalen e..d tot het  resetten van schotels zowel als demodem (Experiabox V10)tot het uitwisselen van de schotels.

Degene die aan het modem hangt doet het, de nadere blijft eerst groen knipperen en dan via paars naar rood.  Iemand nog suggesties?

 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Groenbeer , dat betekent dat ze allebei een goede verbinding hebben.

Haal nu bij nummer 2 de netwerkkabel eens los en kijk dan eens of deze gewoon groen blijft, desnoods even een keer de aan-uit-knop gebruiken voor een normale herstart.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

  • January 18, 2021

Hallo @Groenbeer , de 2e even een harde reset geven met de paperclip.

Daarna de 2e bekabeld aansluiten aan het modem en een poosje wachten totdat deze constant groen brandt, dat kan wel 10 minuten duren. Daarna loskoppelen en kun je de 2e ergens draadloos plaatsen, niet te ver weg, moet wel binnen het bereik van de 1e blijven, als de 2e daarna ook weer constant groen brandt is het gelukt.

Succes.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 18, 2021

Deze oplossing nogmaals geprobeerd maar zonder succes. Ik krijg het hele kleurenpalet dat dan eindigt op rood.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 18, 2021

Als ik beide aansluit op de experiabox blijven ze wel groen!

 


  • Antwoord
  • January 18, 2021

Hallo @Groenbeer , dat betekent dat ze allebei een goede verbinding hebben.

Haal nu bij nummer 2 de netwerkkabel eens los en kijk dan eens of deze gewoon groen blijft, desnoods even een keer de aan-uit-knop gebruiken voor een normale herstart.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 18, 2021

Het lijkt erop dat ie het (weer even?) doet, thanks


  • January 18, 2021

Graag gedaan @Groenbeer , en goed om te lezen dat het weer werkt.