Skip to main content

We zijn een week op vakantie geweest. Tijdens deze week had ik de stekker van de ontvangende wifispot eruit. Nu bij thuis komst stekker er weer in, maar nu krijg ik een paars lampje en heb geen ontvangst. Wat nu te doen?

 

Hoi @Klaas1972, welkom op het forum! Je kunt het beste de Superwifi opnieuw installeren. Ontkoppel ze van de Experia Box en reset ze. Sluit ze vervolgens weer aan op dezelfde manier als je gedaan hebt bij de eerste installatie.


Dank voor je antwoord, is opgelost 


Wat als je alleen de stroom voor een paar minuten afhaalt van het super wifi punt dat vastmet de ethernet kabel is verbonden? Moet je dan ook opnieuw de installatieprocedure volgen? Dat zou wat zijn omdat je ook te maken kunt krijgen met de de stoppen die doorslaan. 


Paar minuten is geen probleem, @PaulValk. Paar uur zou ook niet echt wat moeten uitmaken.

Maar als het langer duurt, zoals in het geval van topicstarter, kan dit gebeuren. De Superwifi maakt dan niet goed verbinding. Soms is het dan ook voldoende om hem alleen te herstarten. Maar voor de zekerheid raad ik in deze gevallen herinstalleren aan.