Skip to main content

Sinds enkele weken heb ik twee superwifi punten geïnstalleerd. Met de experia wifi punten hadden we in de tuin bijna geen bereik. Met superwifi is dit nu opgelost.
Echter sinds 2 weken verschijnen er andere problemen. Verbinding valt weg via de wifi, laptop geeft blauw scherm en start opnieuw op. De installatie verliep goed en beide super wifi punten geven een groen lampje. 
In het logboek van Windows staat: Foutbucket AV_wdiwifi!CConnectJob::FillConnectRoamTaskParameters, type 0  /  naam gebeurtenis: BlueScreen  /  Antwoord: niet beschikbaar.
Iemand enig idee? 

Hoi @Wim_K, welkom hier op ons forum!

Ik ben blij om te lezen dat je verbinding het beter doet sinds je SuperWifi hebt, maar je laptop geeft ineens een blauw scherm begrijp ik. Goed dat je ook de foutmelding erbij gezet hebt. Het klinkt alsof er in de laptop iets niet goed gaat waardoor je het blauwe scherm te zien krijgt. Ik kan je zelf als moderator alleen helpen met de KPN apparatuur, daarom kan ik je helaas het fijne niet vertellen over wat de foutmelding inhoudt. We hebben op ons forum verschillende kundige en behulpzame forumgebruikers, mogelijk komt er iemand langs je topic die je verder kan helpen. Wat je daarnaast bijvoorbeeld ook proberen kan, is de vraag voorleggen op het forum van Microsoft. Ik hoop dat je op een van deze manieren snel de oorzaak en vooral oplossing gevonden hebt.

Wat betreft de wegvallende wifi, gebeurt dit alleen op de betreffende laptop of ook op andere apparaten? We hebben op het forum informatie verzameld over installatie en gebruik van SuperWifi, ik raad je aan om dat ook eens door te nemen.


@Wim_K Helaas is het blauwe scherm een issue wat Windows update gerelateerd is.Om precies te zijn het gaat hier om de WDI Driver Framework Drive van Windows. Heb toevallig recentelijk Windows updates uitgevoerd ??


Hoi, er is de afgelopen 3 weken geen update geweest van Windows. 


Windows mag natuurlijk nooit met een "blue screen" komen want dat betekent dat Windows crasht en dat duidt op een fout in de software van Microsoft. Ik ben wel benieuwd of je die "blue screens" ook hebt als je de oude Experia WiFi's er weer aan hangt.