Skip to main content

Kan iemand een tip geven?. Ik probeer mn super wifi wachtwoord te veranderen maar het lijkt niet te werken. Ik login op 192.168.2.254 dit is de experiabox. Hierin stond keurig t oude wachtwoord voor mijn SSID. Dit aanpassen doet echter niks.

Nee, klopt. Je moet op de SuperWiFi's zelf inloggen. Probeer: http://192.168.2.151


Van de monteur kreeg ik 192.168.2.204 als adres. Ik dacht dat ik 192.168.2.251 al geprobeerd had. Maar ik zal het nog eens proberen. alvast bedankt voor de tip.


Ik heb meerdere ip adressen geprobeerd. Het lijkt erop dat de superwifi niet apart bereikbaar is. Dat klopt met wat de monteur zei.

Wellicht moet ik de kpnthuis app gebruiken. Daarvan klopt t ww echter niet.


Ha @EStarling, welkom! Is het inmiddels gelukt? Als je op de Experia Box inlogt, zie je op een gegeven moment welke apparatuur je hebt aangesloten. Daar zie je dan ook het IP adres bij staan. Die plak je dan vervolgens in de adresbalk van je browser. Dat zou zeker moeten werken!


De console voor de wifi admin gevonden. Het inloggen lukt echter niet. Het wachtwoord dat de monteur gaf werkt niet helaas....


Dan zal je 'm moeten resetten, ben ik bang! :-(


De console voor de wifi admin gevonden. Het inloggen lukt echter niet. Het wachtwoord dat de monteur gaf werkt niet helaas....

Deze dus:

Toch?

Als je dit login formulier voor het hebt, dat gaat als het goed is 1 van de SuperWiFi's blauw knipperen. Klopt dat?

Achterop onder het klepje vind je het Admin Password. 


Ja klopt. Maar ik heb maar 1 ww gekregen.


Ik heb hetzelfde probleem, ik kan ,na de installatie van de Super Wifi punten (2), niet inloggen om het wachtwoord te veranderen.

Heb al een paar keer een reset uitgevoerd (knopje met pen ingedrukt voor 10 sec) maar niets helpt.

WW op het klepje werkt niet.

wie heeft daar een oplossing voor?


Er is één ‘hoofd’ Super wifi punt. Met dat wachtwoord zou je inderdaad gewoon in moeten kunnen loggen. Let er dus op dat je de goede pakt. 


Er is één ‘hoofd’ Super wifi punt. Met dat wachtwoord zou je inderdaad gewoon in moeten kunnen loggen. Let er dus op dat je de goede pakt. 


Lukt nog steeds niet.

hoe lang moet ik het resetknopje ingedrukt houden om op Factory instelling terug te gaan. ?

Bij een foutief wachtwoord moet ik soms verschrikkelijk lang wachten om het opnieuw te proberen,waarom is dat,vind ik nogal hinderlijk,is daar  iets aan te doen. ?

 


Dat moet wel zowat 15 seconden zijn. Tot dat die 3 keer knippert.


Dat moet wel zowat 15 seconden zijn. Tot dat die 3 keer knippert.


Ik ga het proberen.. thanks


Helaas is het nog steeds niet gelukt om op mijn Super wifi in te loggen om het wachtwoord te kunnen veranderen.


Hè, wat rot.. Dan is het advies om de Superwifi punten volledig los te koppelen en vervolgens te resetten. Daarna kan je je hele netwerk opnieuw opbouwen. Welke Experia Box gebruik je?


Ik heb hetzelfde probleem, ik kan ,na de installatie van de Super Wifi punten (2), niet inloggen om het wachtwoord te veranderen.

Heb al een paar keer een reset uitgevoerd (knopje met pen ingedrukt voor 10 sec) maar niets helpt.

WW op het klepje werkt niet.

wie heeft daar een oplossing voor?

U gebruikt toch wel het juiste wachtwoord? Het Admin Password. 


Zeker


Zeker

Het admin password van de andere al eens geprobeerd?Â