Skip to main content

Net een monteur langs geweest, alles deed het prima maar nu brand een van de versterkers paars. Ik heb al zowat alles gedaan maar het lampje blijft paars. 

Ik heb het nieuwe ronde witte model

Modem V10A

 

Hoi @T.vandermeer en welkom op het forum! Als het lampje paars brandt op de versterker is het noodzakelijk om deze te herstarten. Als je hem van de stroom afhaalt, 2 minuten wacht en hem dan weer aansluit, werkt het dan wel? Zo niet, dan raad ik je aan om het aansluiten van de versterkers opnieuw te doen. Je kunt de stappen voor het aansluiten hier vinden. Met de KPN Thuis app kom je ook al een heel eind! Laat je weten of het gelukt is? 

Kijk hier voor meer uitleg over SuperWifi en de betekenis van de lampjes:

 


Als die paars brand, dan staat die waarschijnlijk te ver bij de andere vandaan die bekabeld is aangesloten. Dichterbij zetten dus.


@T.vandermeer Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad, dus ik hoop dat het opgelost is. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.


Na 2 minuten opnieuw opgestart, zelfde beeld; dus gereset en op de experia box aangesloten. Lampje brande lang blauw, waarschijnlijk update? Daarna op groen en alles weer op orde.

 


Wat zijn die WiFi versterkers waardeloos.. my God zeg 


Helemaal mee eens. Hang meerdere keren in de maand aan de telefoon met kpn en elke keer is het opgelost voor korte duur. Je wordt er gewoon helemaal gek van.

 

Mijn vrouw en ik zitten er nu over naar te denken om naar de concurrent te gaan en dan ook met alles ook met onze 3 mobile abonnement. Gewoon weer alles in 1.