Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi werkt wel maar er brandt geen groen lampje

  • September 28, 2020
  • 2 reacties
  • 230 keer bekeken

Wij hebben superwifi geïnstalleerd en het werkt prima. Maar er brand geen lampje klopt dit? Ik lees dat hij groen moet zijn.

Beste antwoord door Ron van KPN

Hi @Bloempje23, wat leuk dat je jouw vraag hier stelt. Het lampje kun je, als je dat wilt, ook uitschakelen of uitgeschakeld laten. Je kunt de status van de lampjes inzien en wijzigen via de KPN Thuis app. Mocht je er niet uitkomen, zou je dan een screenshot van de KPN Thuis app kunnen plaatsen waarop de instellingen van de lampjes zichtbaar zijn? Eventuele privacygevoelige informatie mag je dan weghalen. Zo krijgen we een duidelijker beeld van de instellingen. :relaxed:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • October 1, 2020

Hi @Bloempje23, wat leuk dat je jouw vraag hier stelt. Het lampje kun je, als je dat wilt, ook uitschakelen of uitgeschakeld laten. Je kunt de status van de lampjes inzien en wijzigen via de KPN Thuis app. Mocht je er niet uitkomen, zou je dan een screenshot van de KPN Thuis app kunnen plaatsen waarop de instellingen van de lampjes zichtbaar zijn? Eventuele privacygevoelige informatie mag je dan weghalen. Zo krijgen we een duidelijker beeld van de instellingen. :relaxed:


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • October 6, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!