Skip to main content

Halo, sinds ik super wifi van KPN heb aangesloten (dat goed werkt) werkt helaas mijn sweeks powerline ethernet adapter 85 mbps niet meer.  Komt dat door de super wifi? Ik heb nog 1 PC die geen wifi heeft en waar ik de adapter nog voor wil gebruiken.  Ik heb de service tool van KPN al gebruikt, zoals reboot experia box V9, direct aansluiten laptop op het aansluitpunt van de experiabox e.d.  Het ligt dus niet aan KPN zegt de tool. 

Graag verneem ik reacties voordat ik alsnog om te proberen de nieuwe adapter van KPN ga bestellen van 80 euro.

Die is zowat 10 jaar oud? Kan misschien wel eens kapot zijn. Maar 100% garantie of een nieuwe van 80 euro wel weer gaat werken, dat krijg je niet. Je kunt hem wel binnen 14 dagen kostenloos retour sturen.


Beste, bedankt voor de reactie. Ik vind het alleen zo vreemd precies na het aansluiten van de super wifi. Ik ga het proberen. 


superwifi en een stroomnetwerk adapter kunnen elkaar storen door een ip conflict. 

heel misschien moet je de adapter er een tijd uit halen resetten op opnieuw kopplen als dat kan. of een nieuwe kopen. 2e hands is ook prima. dvs 650 of dvs 1200

 


Beste, Inderdaad een nieuwe besteld en nu ook geïnstalleerd. KPN dvs 1200 geeft nu geen conflict meer en probleem is opgelost.