Skip to main content

omdat wij Wifi versterkers hebben geïnstalleerd van KPN heb ik geen poort meer over. derhalve zou ik graag een switch tbv experia box V10 ontvangen. hoe krijg ik daar een antwoord op van KPN.

 

Daar krijgt u geen switch voor. Kostenloos een switch krijgen is alleen mogelijk als u net zoveel of meer tv ontvangers heeft dan dat u poorten op de Experiabox heeft.

U kunt er hier 1 bestellen:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=129


Wij hebben 3 tv ontvangers, een extra wifi versterker voor in de tuin en de ronde wifi versterkers van KPN.

Het wifi punt van de tuin heb ik nu moeten ontkoppelen omdat ik recentelijk de ronde wifi versterkers heb heb ontvangen. de ontvangst en verbinding is niet super maar helaas hebben wij geen andere mogelijkheid. glasvezel zou veel oplossen maar dat is er niet.

mvg Jan van Benthem


Nou als je 3 ontvangers er op kan zetten moet je best een aardige snelheid hebben. Het probleem zit dan misschien ergens anders. Over welke snelheid praat je?


Met glasvezel los je geen WiFi probleem op. WiFi komt namelijk niet binnen over glasvezel, of welke andere kabel dan ook. WiFi word in uw huis "gemaakt" en gaat door de lucht. Niet over een kabel.


Ik heb een Netgear Switch ( GS105E) gekoppeld aan mijn Experia Box v10 maar ik krijg geen verbinden met de computer.

Het zou toch zonder verdere instellingen moeten.

Wat kan deoorzaak hiervan zijn?


Ik heb een Netgear Switch ( GS105E) gekoppeld aan mijn Experia Box v10 maar ik krijg geen verbinden met de computer.

Het zou toch zonder verdere instellingen moeten.

Wat kan deoorzaak hiervan zijn?

Heeft u een kabel tussen 1 van de LAN (niet WAN) poorten van de Experiabox en een poort van de switch? 


Ja die is uiteraard geinstaleerd


Wat doen de lampjes bij de poorten op de switch?