Skip to main content

Hallo !


Ik heb al een tijdje problemen met ExperiaV10. De 5 Ghz Wifi is onstabiel en valt van tijd tot tijd weg.
Ik heb KPN om ondersteuning gevraagd voor een nieuwe router, maar ze zeiden dat ze deze alleen veranderen als hij kapot is en niet vanwege kwaliteitsproblemen.

Ik heb toen besloten dit zelf te regelen.
Ik koop een Archer AC1200 Router en ga over op de ExperiaV10.

De documentatie van de nieuwe router geeft aan dat ik de modem moet loskoppelen (wat in mijn geval Genexis is), dan moet deze worden aangesloten op de router en wordt er verbinding met internet gemaakt.

Weet iemand of dit waar is, en of de modem de verbinding verliest als deze wordt losgekoppeld en de router is gewijzigd?

Tijdens het verbinden zonder de stekker uit het stopcontact te halen, maakt de router geen verbinding met internet en vraagt hij om gebruikersnaam en wachtwoord voor PPPoE

Bedankt
Ps: sorry voor Nederlandse fouten, ik ben aan het leren

 

Goedemorgen @anisM, welkom op ons forum!

Ik zou je graag helpen met je eigen router, maar het valt buiten onze ondersteuning waardoor ik dit helaas niet kan. Ik hoop dat je er uit komt, eventueel met informatie elders op ons forum. Er is een speciaal topic over het vervangen van de Experia Box door een eigen router, misschien dat je daarmee verder komt. Ik hoop dat je snel de antwoorden vindt die je nodig hebt :)