Skip to main content

Heb 10 bekabelde internet aansluitingen (interactieve tv + tv (3x), 1x printer en 3 pc aansluitingen) en daarvoor moet je 3x een (te kleine 5-poorts) switch aan sluiten?
is er een mogelijkheid dat er 1 grotere (24-poorts) switc wordt opgestuurd zodat het netjes afgewerkt kan worden al die switches veroorzaken enkel storingen, er hangen ook nog 2 wifi-versterkers tussen omdat de wifi van de V10 waardeloos is en heb je dan een storing durven jullie doodleuk te zeggen je moet een tv rechtstreeks aansluiten ( en dat terwijl jullie max 5-tv aansluitingen verkopen en er maar 3 aansluitingen opde V10 zitten) dus je moet wel met 1 of meerder switches werken.

 

ik hoor graag hoe we netjes op kunnen lossen.

 

groeten Eric

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @De Thijsjes , zo'n switch kun je gewoon online bestellen:

https://www.bol.com/nl/l/switches-met-24-ethernetpoorten/N/7108/filter_N/4283579536/?rating=all

Bol.com is een van de vele leveranciers, er zijn ongetwijfeld meerdere leveranciers.

Succes.

PS: let er wel op dat als er ook een tv-decoder op aangesloten moet worden, de switch IGMP-snooping ondersteunt, anders de tv-decoders rechtstreeks op de modem aansluiten.

 


KPN heeft die niet. Maar u kunt zo'n switch uiteraard wel is een andere webshop aanschaffen. Ik heb 4 8-poort switchen en 2 5-poort switchen. Maar die heb ik verspreid door het huis hangen. Zo gaat er bijvoorbeeld 1 kabel naar boven toe, en boven aan de trap hangt een switch waar vandaan diverse kabels naar verschillende kamers lopen. U heeft alle kabels naar de meterkast? 

Al die switchen hebben hier overigens nog nooit storing gegeven. 

En de v10 heeft 4 poorten. Als u er 3 heeft, dan zal u een v10a hebben.


Alle bedankt