Skip to main content
Hallo,



Hoe kan ik het tegoed van mijn noodpakket aanvullen?



mvgr.
Goedemorgen @Jordie2, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Op het moment dat je extra tegoed op je noodpakket wil, kan je contact opnemen met onze klantenservice. Je hebt het nu via het Forum gedaan, wat ook hartstikke goed kan 😉 Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer het gelukt is, want het tegoed wordt binnen een werkdag toegevoegd. Dus daarom wil ik aanraden om vandaag nog te reageren! Anders kan je het beste even bellen met 0800-0402 of contact opnemen via onze LiveChat functie.
@Jordie2, ik heb geen reactie meer gezien. Ik ga er vanuit dat op een andere manier extra tegoed op het noodpakket hebt gekregen! 🙂
Goedemorgen @Jordie2, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Op het moment dat je extra tegoed op je noodpakket wil, kan je contact opnemen met onze klantenservice. Je hebt het nu via het Forum gedaan, wat ook hartstikke goed kan 😉 Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer het gelukt is, want het tegoed wordt binnen een werkdag toegevoegd. Dus daarom wil ik aanraden om vandaag nog te reageren! Anders kan je het beste even bellen met 0800-0402 of contact opnemen via onze LiveChat functie.


Goedenavond @Susan_ , wellicht kun je ook aangeven hoeveel het aanvullen van tegoed op een noodpakket kost?
@Digitimes voor een noodpakket betaal je hier niks voor! 😉 Afhankelijk van het huishouden kan het namelijk heel snel gaan.. Dus no worries! 😉

Reageer