Skip to main content
Antwoord

Tekort aan glasvezelkabel daarna opdracht afmelden

• September 8, 2025
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Martin van Dijk
Nieuwkomer

Na renovatie ergens in het verleden is de glasvezel buiten de woning beland, aangezien KPN netwerkbeheerder is wordt dit door deze partij opgepakt (abonnement bij andere partij) na eindelijk een afspraak in te plannen komt er een monteur langs, deze heeft op dit moment niet genoeg tijd dus komt op een andere dag terug.

Bij de volgende afspraak constateert de monteur dat hij niet voldoende kabel (nog geen 5 meter) aan glasvezel bij zich heeft en zo niet naar de meterkast toe kan komen. Na een vervolg afspraak maken voor vandaag (weer 1,5 week later) zeggen wij elkaar gedag. 

Vandaag wacht ik de hele dag, geen afspraakbevestiging of tijdstip ontvangen. Na contact met reggefiber van KPN staat er dat de afspraak is afgemeld. Hoe kan dit gebeuren? Er is vanuit ons zoveel voorbereidend werk gedaan zodat de monteur alleen maar de kabel hoeft vast te lassen en via een mantelbuis naar de meterkast gebracht kan worden. 

Plan nu volgens de medewerker die ik heb gesproken een nieuwe ticket aan te maken en geduld te hebben. Ik verwacht met deze gang van zaken in 2026 misschien verbonden te zijn.

Beste antwoord door Martin van Dijk

Update! 

Vandaag geholpen door Tim en zijn collega. Geweldig werk geleverd en mij meegenomen in wat de planning is vandaag. Heel fijn dat het eindelijk opgelost is. 

2 reacties

Martin van Dijk
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 10, 2025

Update! 

Vandaag geholpen door Tim en zijn collega. Geweldig werk geleverd en mij meegenomen in wat de planning is vandaag. Heel fijn dat het eindelijk opgelost is. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 11, 2025

Fijn dat het toch adequaat is opgepakt, ​@Martin van Dijk . Hopelijk heb je snel diensten.