Skip to main content
Vraag

Telefonisch benaderd door Ziggo vanwege instabiel internet

• June 26, 2025
  • 4 reacties
  • 355 keer bekeken

Ik ben net gebeld door +31208947418, medewerker van ziggo zei hij. Omdat er hier in de buurt veel klachten waren over instabiel internet boden zij stabiel internetgarantie aan voor weinig geld. Weten jullie hier iets van.

4 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 26, 2025

O...ik ben zojuist gebeld door hetzelfde nummer, ​@Jeannine! Ik neem onbekende nummers nooit op...maar goed ook, want dit is natuurlijk een onzinnig verkooppraatje. Waarschijnlijk afkomstig van zo'n callcenterboer waar Ziggo de boel aan uitbesteed heeft.

Mijn advies: meteen de verbinding verbreken. Of doe zoals ik: onbekende nummers sowieso niet opnemen.

Volgens mij mogen dit soort telefoontjes ook helemaal niet meer, maar goed.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik vraag me net als ​@Ratonesque of dit een legitiem telefoontje is geweest. Welkom op de KPN Community ​@Jeannine. Stel trouwens gerust je vragen mocht je die nog hebben, zoals je merkt helpen we graag!

• June 27, 2025

Wat Ratonesque al schreef.

Dit was bijna zeker geen medewerker van Ziggo. Hooguit een extern bedrijf die abonnementen verkoopt.

Officieel zou je inderdaad helemaal niet gebeld mogen worden tenzij je ooit klant bent geweest bij Ziggo.

Ook op het Ziggo forum staan dergelijke gesprekken genoemd die inderdaad niet allemaal legitiem zijn.

• June 27, 2025

Officieel zou je inderdaad helemaal niet gebeld mogen worden tenzij je ooit klant bent geweest bij Ziggo.

Maximaal hooguit 3 jaar geleden en ik heb begrepen dat ook dat verboden gaat worden.Â