Skip to main content
Antwoord

Telefoon hotspot gebruiken met WiFi versterker?

• January 16, 2025
  • 6 reacties
  • 98 keer bekeken

Wij hebben een langer durende KPN internetstoring. Zou ik nu mijn telefoon hotspot kunnen koppelen aan de WiFi versterker zodat ik tijdelijk TV kan kijken?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Wim Ru. Welkom op de community! Vervelend om te horen dat je te maken hebt met een langdurige internetstoring. Ik zie dat ​@Rowi. al een reactie heeft gegeven op jouw vraag. Helaas is het niet mogelijk om je telefoon als hotspot te koppelen aan de WiFi-versterker voor TV-kijken.

Heb je wel onbeperkt mobiel data? In dat geval kun je de iTV app downloaden of content casten naar je televisie. Daarnaast kun je ook gebruik maken van streamingdiensten zoals Netflix of YouTube via je mobiele netwerk.

Laat het ons weten als je nog andere vragen hebt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• January 16, 2025

Nee, want de TV ontvanger werkt niet met de IP adressen van het mobiele netwerk.

Ik zou ook niet weten hoe je een wifi accespunt met een mobiele hotspot verbind.

De iTV app is de enige optie maar is zonder onbeperkt mobiel internet niet aan te raden.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 20, 2025

Hoi ​@Wim Ru. Welkom op de community! Vervelend om te horen dat je te maken hebt met een langdurige internetstoring. Ik zie dat ​@Rowi. al een reactie heeft gegeven op jouw vraag. Helaas is het niet mogelijk om je telefoon als hotspot te koppelen aan de WiFi-versterker voor TV-kijken.

Heb je wel onbeperkt mobiel data? In dat geval kun je de iTV app downloaden of content casten naar je televisie. Daarnaast kun je ook gebruik maken van streamingdiensten zoals Netflix of YouTube via je mobiele netwerk.

Laat het ons weten als je nog andere vragen hebt!

• Auteur
  • Topper
  • January 20, 2025

Casten ging ook niet omdat Chromecast gebruik maakt van WiFi!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 20, 2025

Casten ging ook niet omdat Chromecast gebruik maakt van WiFi!

Hotspot is toch ook wifi? Chromecast daarmee verbinden. Casten vanaf mobiele app moet dan kunnen. 

NB heb je een mobiel abonnement van kpn? Heb je dan ook al de 100 GB noodbundel? ( ​@Vikash van KPN )

• Auteur
  • Topper
  • January 20, 2025

Klopt, maar de Chromecast staat ingesteld op de WiFi. Dat aanpassen aan de Hotspot en terug vind ik teveel werk.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 20, 2025

Heb je dan nog zo'n grijze chromecast? Dat is inderdaad omslachtig.