Skip to main content

Ik wil een klacht iindienen en waarom omdat vanaf 9maart 2020 t/m 13maart 2020 erop de telefoon van mijn moeder van 90 jaar, met een normale aansluiting ( lijnbezet) kwam te staan. En wij helemaal  niet zijn geinformeerd. We hebben het pas ondekt bij storing online kpn.

Ze kan niet meer bellen en gebeld worden en het ergste van dit alles vind ik nog dat op 9maart haar verjaardag was en familie en vrienden haar wilde bellen, maar ook de  arts en ziekenhuis niet

Je kan toch niet zomaar de telefoon blokkeren 90 jaar zeg kom op ze betaald  áltijd netjes,  

ze laten je gewoon een week aan je lot over niet netjes KPN

Dag @loise Goed dat je het KPN Forum hebt gevonden en je verhaal hier doet. Het is uiteraard nooit prettig als een telefoon niet werkt en helemaal voor je moeder van 90 zal het schrikken zijn. Werkt het nu wel weer? En weet je ook waardoor het is gekomen? Een storing is weer iets anders dan een aansluiting blokkeren. Het eerste wil niemand, maar kan gebeuren als er iets misgaat. Een aansluiting blokkeren doen we echt niet zo maar. 

Ik kijk natuurlijk graag met je mee. Kun je mij voorzien van de gegevens van je moeder? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van haar naam, haar postcode / huisnummer, haar telefoonnummer en haarklantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?  


Beste Bart,

Ik heb op 11 maart woensdag na 50minuten wachten en doorverbinden met mensrn van de kpn gesproken en er zou op12 maart donderdag een monteur langs komen tussen 10 en 12uur die is ook inderdaad geweest en heeft de boel doorgemeten, wat bleek, ergens bij de centrale kast in de koperstraat  heel eind bij ons vandaan, de fout te zitten volgens de monteur.

Dus gelukkig heeft me moeder nu weer telefoon, alhoewel haar verjaardag telefonisch wel heel stil is gebleven helaas.

 


Ha @loise Dan ging het dus om een storing. Dat is heel vervelend -zeker voor je moeder op het moment van haar verjaardag- maar elke storing komt natuurlijk ongelegen. We proberen ons netwerk zo goed mogelijk te houden, maar helaas gebeuren dit soort dingen. Het is dan zaak om het zo snel mogelijk op te sporen en te herstellen en gelukkig werkt nu alles weer. Ik hoop dat je moeder zich niet te veel zorgen heeft gemaakt en ondanks alles een fijne verjaardag heeft gehad. 


Hallo Bart,

Ja  een beetje zorgen heeft ze er wel van gehad, ze heeft beginnende vorm van alzheimer dus begreep er niets van waarom ze nu een mobiel moest gebruiken, wat ook niet echt lukte. Zat niet in het systeem lol

Maar verder heeft ze een leuke en bloemrijke verjaardag gehad.


Hallo @loise , Laten we dan hopen dat het nu voor langere tijd is opgelost en dat de bloemen lang kunnen staan.:bouquet: Je moeder heeft dus ook een mobiele telefoon? Dat is wel echt heel handig, bij uitstek in een situatie als deze. 
Jammer inderdaad dat het zo is gelopen, maar fijn dat het (uiteindelijk) is opgelost. Mocht je in te toekomst nog ergens tegenaan lopen of mochten we nu nog iets voor je kunnen betekenen. Laat je het dan even weten? :smile:


Reageer