Skip to main content

Hi, Ik ben net verhuist en kan nergens een telefoonaansluiting vinden. In woonkamer zit niks en in meterkast ook niet standaard. Wel zie ik wat losse kabels, maar weet niet of dit ooit de aansluiting is geweest. 

 

Weet iemand dit aan de hand van de foto?

 

Deze foto ziet eruit als draden voor een bel of iets dergelijks. Heb je een kruipruimte? Zoja zou ik daar even je hoofd in gooien en kijken of je een blauwe ijzere kabel ziet. 
Waar die omhoog komt zit waarschijnlijk het ISRA of is deze weg gestuct achter de muur.


Zo iets;

 


Oei is dat de kruipruimte?
'Heb wel op hele hoge huizen antennes geplaatst, maar moet er niet aan denken om in een kruipruimte te kruipen……….. brrr…...


Oei is dat de kruipruimte?
Heb wel op hele hoge huizen antennes geplaatst, maar moet er niet aan denken om in een kruipruimte te kruipen……….. brrr…...

Dagelijks werk die kruipruimte’s, heerlijk :D
Maar dit is een foto van google, geen idee van waar.


Hallo @Sann77, kun je iets met het antwoord van @Ik_Hussel

Deze foto ziet eruit als draden voor een bel of iets dergelijks. Heb je een kruipruimte? Zoja zou ik daar even je hoofd in gooien en kijken of je een blauwe ijzere kabel ziet. 
Waar die omhoog komt zit waarschijnlijk het ISRA of is deze weg gestuct achter de muur.

 


Bedankt voor de reactie , ik kan hier zeker mee verder. Zal even de kruipruimte checken. Gaat goed komen!


Succes! Mocht je toch nog meer vragen hebben stel ze gerust.