Skip to main content

De vorige bewoners hebben helaas de gehele kpn aansluiting meegenomen. 

Is het mogelijk dat er een nieuwe opgestuurd wordt? 

Deze kan ik zelf aansluiten en plaatsen. 

Hieronder een foto van de aansluiting die wij missen. 

Onze verhuizing staat voor de deur, alvast bedankt. 

 

Zit de kabel er nog wel?


Ja die zit er nog wel, alle 4 de aders zijn ook intact. Ik heb ze voor nu ook afgeplakt met tape. Om sluiting te voorkomen. 


Dat kan en mag alleen een KPN monteur in orde maken @Aschwin90 , even bellen met 0800 0402


Dat kan en mag alleen een KPN monteur in orde maken @Aschwin90 , even bellen met 0800 0402

Voor deze aansluiting is dat echt onzin, ik krijg de spullen los in een doos opgestuurd voordat ik glasvezel had om het zelf aan te sluiten. Letterlijk doe het zelf pakket.


Ik zou het zonde vinden als een monteur moet komen om 4 draadjes aan te sluiten. Ik ben zelf elektromonteur. Kan dat prima zelf. 


 


Ik zou het zonde vinden als een monteur moet komen om 4 draadjes aan te sluiten. Ik ben zelf elektromonteur. Kan dat prima zelf. 

U heeft zo'n mooi kapje niet. En dat sturen ze ook niet op. De monteur heeft dat zo in z'n bus liggen.


Hoi @Aschwin90, welkom op de community. Niet prettig dat de vorige bewoners alles meegenomen hebben! Het verbinden van de aansluitingen lukt wel zo te zien, dat scheelt in ieder geval. We hebben niet de mogelijkheid om afdekkapjes op te sturen. Je zou kunnen kijken of een bouwmarkt een vergelijkbaar kapje heeft.


Reageer