Skip to main content

Ik zou misschien klant willen worden bij jullie maar ik zou dit graag telefonisch willen regelen en kan nergens een telefoonnummer vinden.

Hoi @Michael khateb. Welkom op het KPN Forum! Wat leuk om te lezen dat je overweegt om een abonnement bij ons af te sluiten. Het telefoonnummer van onze klantenservice is 0800 0402. Natuurlijk mag je jouw vragen hier ook stellen.:relaxed:


Hoi @Michael khateb. Welkom op het KPN Forum! Wat leuk om te lezen dat je overweegt om een abonnement bij ons af te sluiten. Het telefoonnummer van onze klantenservice is 0800 0402. Natuurlijk mag je jouw vragen hier ook stellen.:relaxed:

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je eruit bent gekomen met één van mijn collega's. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan lees ik het graag!


Ik vind het wel kwalijk dat ik als klant via dit forum aan het telefoonnummer moet komen.

Als je op de kpnsite vraagt om contact word je continu door gestuurd naar vraag en antwoord. En als je deze stappen hebt gevolgd en de tv ontvanger doet het nog steeds niet. Kan je geen kant meer op.

Ik overweeg dan ook om op te zeggen.