Skip to main content

wat is het nummer wat ik kan bellen, heb namelijk een kapot tv kastje ( arcadyan hmb2260) ? 

 

Welkom @pim entrop 

 

Het (gratis) nummer van de klantenservice is bereikbaar op 0800 0402


Hi, goedemorgen @pim entrop! Welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Ons telefoonnummer is 0800-0402. Maar ik help je ook graag verder via het Forum :blush: Kan je aangeven wat er kapot is aan het kastje? Krijg je een bepaalde foutcode of foutmelding? Of gaat het kastje helemaal niet meer aan? Heb je daarnaast al getest of een reset van de tv-ontvanger werkt? Tot slot ben ik benieuwd of je 1 of meerdere kastjes thuis hebt. Bij meerdere kan je namelijk ook nog testen of hij daadwerkelijk kapot is, door ze van plek te ruilen.

Mocht dit allemaal niet werken en je hebt nog geen telefonisch contact gehad, dan help ik je graag verder! Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het serienummer van de tv-ontvanger? Dit kan bij persoonlijke opmerkingen, de rest in de daarvoor bestemde vakjes. Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je! 


Beste @pim entrop,

Is het inmiddels al gelukt om de TV ontvanger te resetten? @Susan_ heeft je nog wat info gegeven, laat je het nog even weten aan ons?


@pim entrop, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Kan je aangeven of het resetten is gelukt, of heb je inmiddels het kastje weten om te ruilen via een andere KPN kanaal?


Reageer