Skip to main content
Beantwoord

Telefoonnummer mifi router zoeken

• 18 mei 2021
  • 2 reacties
  • 202 keer bekeken

Ik heb een simkaart gekocht met een internet abbonnement voor mijn MIFI router. Op de factuur staat geen telefoonnummer, maar ik heb een nummer nodig om het product toe te kunnen voegen in 'mijn KPN’. Waar kan ik het nummer vinden? 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedenavond @JolienRuiter, elke maand krijg je een factuur daar staat als het goed is ook het 097 nummer op zichtbaar. Daarnaast staat het inderdaad ook op het kaartje waar @HGD al op duidt, 
Mocht je het echt niet kunnen vinden, vul dan jouw profiel in en ik zoek het voor je op. Geef je mij een seintje als het profiel is ingevuld? 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 476 reacties
  • 18 mei 2021

Dat staat op het kaartje waar je de simkaart hebt uitgedrukt. 097.... Geen 06...

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11429 reacties
  • Antwoord
  • 18 mei 2021

Goedenavond @JolienRuiter, elke maand krijg je een factuur daar staat als het goed is ook het 097 nummer op zichtbaar. Daarnaast staat het inderdaad ook op het kaartje waar @HGD al op duidt, 
Mocht je het echt niet kunnen vinden, vul dan jouw profiel in en ik zoek het voor je op. Geef je mij een seintje als het profiel is ingevuld?