Skip to main content
Beantwoord

Telfort facturen

  • January 4, 2021
  • 6 reacties
  • 96 keer bekeken

Goedenavond,

Ik zou graag kopie Telfort facturen willen opvragen over de periode dat ik klant was in 2020. Gedurende 2020 overstap gemaakt naar andere aanbieder, maar zoals zovelen de facturen nodig voor declaraties. kunt u mij hiermee helpen? 

Vriendelijke groet,

  1. Pobric

Beste antwoord door Jose_

Je kunt de e-mail met facturen elk moment in je postvak verwachten, @DavorP. Geen dank, een prettige dag verder gewenst. :blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • January 11, 2021

Goedenavond @DavorP, welkom hier op het forum!

Ik ga voor je kijken of ik de Telfort facturen uit 2020 voor je kan vinden. Zou je daarvoor jouw profiel nog willen aanvullen met jouw geboortedatum, e-mailadres en de laatste 3 cijfers van je IBAN (deze mag je invullen bij ‘Persoonlijke opmerkingen’)? Dan ga ik voor je aan de slag. :blush:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2021

Hoi ik heb de gegevens aangevuld. Groet Davor


Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • January 12, 2021

@DavorP Super, bedankt! Aangezien het om Telfort facturen gaat, moet dit even met een omweg. Ik heb de vraag voor je uit staan en verwacht hier uiterlijk morgen reactie op. Zodra ik terugkoppeling heb, hoor je dat van mij!


Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • January 13, 2021

@DavorP Ik heb de facturen voor je! Ik mis alleen nog even een e-mailadres waar ik het naartoe kan sturen. Mag dit naar het bij ons bekende @icloud.com e-mailadres, of heb je inmiddels een nieuw e-mailadres?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 13, 2021

Hoi José ja mag naar het iCloud adres en enorm bedankt voor je snelle actie en hulp!


Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2021

Je kunt de e-mail met facturen elk moment in je postvak verwachten, @DavorP. Geen dank, een prettige dag verder gewenst. :blush: