Skip to main content

Ik heb mijnĀ Telfort facturen over het hele jaar 2020 ook snel nodig voor dezefde reden. Wilt u ze ook aan mij sturen? Groetjes, Alex


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op het forum @Alex1234567. Over wat voor Telfort abonnement gaat het precies, en is deze momenteel nog actief? Als het nog actief is kan je de facturen van de afgelopen 12 maanden in MijnKPN vinden. Januari zal je daar dan niet meer zien, maar die kan ik je sturen. Als het pakket niet meer actief is, zal je zelf niet meer bij die facturen kunnen. Als je jouw forumprofiel helemaal invult (met het oude Telfort klantnummer als het pakket niet meer actief is) en een seintje geeft kan ik voor je kijken.


Beste Jasper,

Mijn Telfort Alles-in-een abonnement is in December opgegaan in een KPN abonnement. De facturen van Telfort over 2020 zijn niet meer beschikbaar op MijnKPN. Ik heb deze facturen echter al via KPN chat aangevraagd en per e-mail ontvangen. Dus u hoeft niet meer ze te zoeken.

Met vriendelijke groet,

Alex


Helemaal goed @Alex1234567, fijn dat je ze hebt! Mochten we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.