Skip to main content

Ben telfort klant en stap nu dus over naar kpn, maar krijg dus ook niet de WiFi versterkers. Overweeg nu om naar andere provider over te stappen. Voor hetzelfde geld ipv 50 mn/s 100 mb/s.!

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Ben telfort klant en stap nu dus over naar kpn, maar krijg dus ook niet de WiFi versterkers. Overweeg nu om naar andere provider over te stappen. Voor hetzelfde geld ipv 50 mn/s 100 mb/s.!

 

@DZW

Persoonlijk vindt ik dat van KPN niemand cadeautjes moet krijgen dus ook geen introductieaanbiedingen. Uiteindelijk betalen de bestaande klanten dat.
 

Maar staar je niet blind op zogenaamde lijnsnelheden. Het gaat er ook om hoe de data zeg maar is geformateerd, bijvoorbeeld packet switching (als je de Engelse tekst neemt staat het er veel uitgebreider. 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Pakketgeschakeld_netwerk 

Marketing jongens schermen altijd met de ruwe doorvoersnelheid, maar dat zegt echt niet alles. 


Ben telfort klant en stap nu dus over naar kpn, maar krijg dus ook niet de WiFi versterkers. Overweeg nu om naar andere provider over te stappen. Voor hetzelfde geld ipv 50 mn/s 100 mb/s.!

 

Hallo @DZW , alléén nieuwe klanten krijgen korting óf de wifiboosters, jij bent een bestaande klant die gemigreerd wordt naar KPN.

Alléén als je zelf overstapt naar KPN word je beschouwd als nieuwe klant.

 


 Hi @DZW, welkom en dank je wel voor jouw bericht. Wat @JanD zegt, klopt als een bus. Wanneer je migreert van Telfort naar KPN, dan kun je geen gebruik maken van de actie waarbij je kunt kiezen voor SuperWifi of korting op het abonnement. Wel kun je gebruik maken van onze gratis Wifi Manager, die jouw wifi analyseert en verbetert, krijg je 11 extra tv zenders en kun je een chocoladeverrassing ophalen in één van onze winkels. Je behoudt jouw abonnement en de voorwaarden zoals deze waren bij Telfort. Ik ga er vanuit dat je ook een welkomstactie hebt gehad toen je een abonnement afsloot bij Telfort. Een soortgelijke actie hebben we nu voor nieuwe klanten die een abonnement bij KPN afsluiten. Deze kunnen kiezen tussen korting op hun abonnement, of voor gratis SuperWifi punten.

Als zij kiezen voor de SuperWifi punten, dan betalen zij de reguliere abonnementsprijs. Kiezen zij voor de korting, dan vervalt de gratis SuperWifi. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!


 Hi @DZW, welkom en dank je wel voor jouw bericht. Wat @JanD zegt, klopt als een bus. Wanneer je migreert van Telfort naar KPN, dan kun je geen gebruik maken van de actie waarbij je kunt kiezen voor SuperWifi of korting op het abonnement. Wel kun je gebruik maken van onze gratis Wifi Manager, die jouw wifi analyseert en verbetert, krijg je 11 extra tv zenders en kun je een chocoladeverrassing ophalen in één van onze winkels. Je behoudt jouw abonnement en de voorwaarden zoals deze waren bij Telfort. Ik ga er vanuit dat je ook een welkomstactie hebt gehad toen je een abonnement afsloot bij Telfort. Een soortgelijke actie hebben we nu voor nieuwe klanten die een abonnement bij KPN afsluiten. Deze kunnen kiezen tussen korting op hun abonnement, of voor gratis SuperWifi punten.

Als zij kiezen voor de SuperWifi punten, dan betalen zij de reguliere abonnementsprijs. Kiezen zij voor de korting, dan vervalt de gratis SuperWifi. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!

Ik ben geen Telfort klant. Maar toen Telfort begon is het nooit verteld dat Telfort hetzelfde was als KPN. 

In deze kromme benadering kan je zelfs vertellen dat als je migreert van Ziggo dat je ook geen korting bij KPN kunt krijgen, want dat heb je al gehad bij Ziggo. 

 

Wat is er nog zeker bij KPN. De voordelen zijn nooit in het voordeel van de klant, maar er wordt altijd een nieuw KPN logicaatje bedacht om het in het voordeel van KPN te laten zijn. 


Hallo @CorL , jaren geleden, 2015, migreerde ik van UPC naar Ziggo, alleen een ander klantnummer gekregen, verder veranderde er niets.

Een Telfort-klant (onderdeel van KPN) migreert administratief naar KPN omdat Telfort ophoudt te bestaan.

Aangezien Telfort als sinds 2005, meen ik, onderdeel was van KPN word je bij de migratie logischerwijs niet als nieuwe klant beschouwd.

 


Telfort als sinds 2005, meen ik, onderdeel was van KPN word je bij de migratie logischerwijs niet als nieuwe klant beschouwd.

 

Nee hoor @JanD, het is opgekocht door KPN, maar die heeft het jaren laten bestaan als zelfstandige eenheid. 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Telfort

Waarom ik mij hierin stoorde in de tekst is dat als klanten die nog bij Telfort zijn in dit forum iets vragen, dan zijn het geen bestaande klanten van KPN. Maar als ze dan een contract aangaan met KPN dan zijn het weer wel bestaande klanten.

Voor de goede orde ik ben tegen alles dat zonder argumenten verkocht wordt met korting of kado’s.

Een verouderd model kan men verkopen met korting en ook als men iets aanbiedt om tijdelijk te proberen. 


Reageer