Skip to main content
Enige tijd geleden al via de backoffice telefonisch aangevraagd, als ook afgelopen maand juni via MijnKPN/ Factuur: een andere incassodatum voor TV, Internet en Bellen Compleet.



Inmiddels al maanden bezig om de incassodatum te doen veranderen; nu telkens storneren en zelf overmaken zolang KPN verzoek niet inwilligt. Vanmorgen via Chatsessie weer om gevraagd, ook naar aanleiding van een bevestiging in de e-mail van dit verzoek gedaan via MijnKPN. Dit dateert alweer van 17 juni jongstleden. Deze maand gaat het weer niet goed. KPN meermaals uitgelegd dat een incassodatum tussen de 10e en de 15e van de maand bij ons bank technisch niet kan.



Zo moeilijk kan het toch niet zijn?!
Hoi Charsima, welkom hier.



Zo moeilijk hoort dit inderdaad niet te zijn.



Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik bij de desbetreffende afdeling een beetje herrie schoppen.



Ik hoor graag van je.
Profiel aangevuld, thanks!
Dankjewel, ik zie dat nu verplaatst is naar de 25ste van de maand. Ergens toch nog verwerkt. Dat houdt in dat het tussen de 25ste en 28ste wordt geïncasseerd. Dit gaat de volgende maand in. 🙂
Inmiddels heb ik bevestiging gekregen van aanpassing incassodatum, dank voor het meekijken en reageren! Het verbaast me nog wel dat het zo lang moet duren en dat er meerdere acties mijnerzijds nodig waren tot dit resultaat te kunnen komen.
Uiteraard graag gedaan. Dat kan ik ook niet plaatsen, dit is een vrij simpele handeling om uit te voeren. Je weet me in ieder geval te vinden mocht het nodig zijn, ik help graag. 🙂