Skip to main content
Beantwoord

Terug naar basis totaal pakket tv internet en vaste tel

• July 5, 2020
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

graag  terug naar gewoon basis totaal pakket van KPN  TV  INTERNET EN VASTE TELEFOON  GEEN PLUS MEER  EN TOTALE KOSTEN HIERVOOR

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @vanleipsig37 ,

Dan kun je via Mijn KPN het pluspakket opzeggen. 

Je kunt het ook regelen door te bellen met 0800-0402

En wat betreft de kosten. Op dit moment kun je via KPN Hussel voor 54,50 per maand klaar zijn . (Exclusief verdere belkosten) Internet 42,50 , TV 10,00 en Vast Bellen 2,00. Zie verder het plaatje hieronder voor de mogelijkheden. 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wilt aansluiten. 

(klik op afbeelding om te vergroten)
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 5, 2020

Hallo @vanleipsig37 ,

En wat betreft de kosten. Op dit moment kun je via KPN Hussel voor 54,50 per maand klaar zijn . (Exclusief verdere belkosten) Internet 42,50 , TV 10,00 en Vast Bellen 2,00. Zie verder het plaatje hieronder voor de mogelijkheden. 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wilt aansluiten. 

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @vanleipsig37 .  Welkom op het forum.

Is het gelukt met de tips van @Noordzee ?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 10, 2020

Hallo @vanleipsig37 ,

TV & Entertainment

@vanleipsig37 

Is het opzeggen van het pluspakket gelukt via Mijn KPN of via 0800-0402? 

Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.