Skip to main content
Ik zou terug gebeld worden over een terugbetaling van mijn dubbele kosten ivm overstappen ,gast dit nog gebeuren?
Hallo @Buijs1976 Ik wil met alle plezier voor je kijken hoe het zit. Kun je me iets meer vertellen? Gaat om je vaste aansluiting of mobiel? En heb je gebruik gemaakt van een overstapservice, waarbij iets mis is gegaan? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo @Buijs1976 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles in orde is gekomen. Mocht ik je toch nog kunnen helpen, dan lees ik het graag.
Er was bij jullie iets mis gegaan met de overstap service vandaar dat ik de dubbele kosten terug zou krijgen ,en hier over terug gebeld zou worden



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Prima, @Buijs1976 En is dat ook gelukt? Als je nog hulp nodig hoop ik dat je me iets meer kunt uitleggen over de situatie, zodat ik het één en ander kan nakijken. Verder heb ik dan ook je gegevens nodig. Deze zou je dan in je Forum Profiel kunnen zetten. Het bijgevoegde screenshot heb ik verwijderd: er stonden privégegevens in.
Dor is nog niet gelukt omdat ik er niks meer over gehoord heb ,tevens heb ik aangevuld
Hallo @Buijs1976 Ik kan op basis van je gegevens zien dat je halverwege juli hebt gechat met een collega. Je bent naar ons overgestapt, vanuit een ander provider? Klopt dat? Je zou hierbij gebruik hebben gemaakt van de overstapservice, maar dat is niet helemaal goed gegaan? Er staat bij de aantekening van de collega dat er contact zou zijn, maar dat is dus niet gebeurd? Hoe lang heb je dubbel betaald. En heb je daar de facturen ook van?
We hebben 1 maand dubbel betaald dat was de factuur waar ik de foto van had gestuurd ,en er is idd geen contact meer geweest en het klopt dat de overstap service niet goed is verlopen
Helder, @Buijs1976 Waar heb je deze foto dan naar toe gestuurd? Ik handel het dan graag verder voor je af en ik wil je vragen om de betreffende foto naar mij toe te sturen. Ik heb je een privébericht gestuurd, waar ik het hoe en wat verder in uitleg. Wil je daar naar kijken?
Sscreenshot verstuurd

En inmiddels hebben we de mislukte overstapservice goed weten te herstellen! Alles is weer in orde gemaakt! 


TOPPERTJE!


Reageer