Skip to main content

Omdat ik mijn oude abonnement heb omgeruild voor een nieuw KPN abonnement krijg ik vandaag een brief van de KPN  (kenmerk RMA 242231554756388) waarin wordt gevraagd  om binnen 2 weken mijn oude apparatuur terug te sturen. Ik ga morgen voor 2 weken op vakantie. Ook ik wil graag weten hoe ik dit kan doorgeven aan de KPN.

Omdat ik mijn oude abonnement heb omgeruild voor een nieuw KPN abonnement krijg ik vandaag een brief van de KPN  (kenmerk RMA 242231554756388) waarin wordt gevraagd  om binnen 2 weken mijn oude apparatuur terug te sturen. Ik ga morgen voor 2 weken op vakantie. Ook ik wil graag weten hoe ik dit kan doorgeven aan de KPN.

Je kan het gewoon na je vakantie terugsturen, het komt niet precies op twee weken aan. Geniet van je vakantie! 

Hier doet KPN niet moeilijk over hoor, na een maand ofzo krijg je een herinnering. Ik kon (door omstandigheden) destijds pas na 3 maanden opsturen, even gebeld en was geen probleem!

Hoi ​@lmeyers , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Zoals hierboven al wordt aangegeven, is het geen probleem wanneer je apparatuur iets later terugstuurt hoor. Hopelijk ben je hiermee gerust gesteld en uiteraard een hele mooi vakantie toegewenst!

Reageer