Skip to main content
Beantwoord

Terugzenden glasvezel aansluiting of niet?

  • January 11, 2021
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Na een verhuizing heb ik mijn glasvezel aansluiting van de vorige woning hier nog. De nieuwe bewoners hebben hem niet nodig, moet deze terug naar KPN?

Beste antwoord door Ward_

Ik bedoel de mediaconvertor van het merk ZTE.

 

Die had er gewoon op mogen blijven zitten. Hij hoeft niet terug naar KPN.

Als dit een aansluiting was met twee kanten en deze ZTE op de linkerkant zat, zit daar dan nu de lege plastic kap weer op? Zo niet, dan is het verstandiger om deze ZTE er weer op te schuiven zodat de glasvezelconnector tegen stof beschermd is.

Zo ja, dan heb je nu een ZTE die niet terug hoeft naar KPN...

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 11, 2021

Bedoel je het modem?? Ik hoop niet dat je het glasvezelkastje bedoelt.  Maak anders even geen foto van wat je terug wil sturen

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2021

Ik bedoel de mediaconvertor van het merk ZTE.

 


Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Netwerk
  • Antwoord
  • January 18, 2021

Ik bedoel de mediaconvertor van het merk ZTE.

 

Die had er gewoon op mogen blijven zitten. Hij hoeft niet terug naar KPN.

Als dit een aansluiting was met twee kanten en deze ZTE op de linkerkant zat, zit daar dan nu de lege plastic kap weer op? Zo niet, dan is het verstandiger om deze ZTE er weer op te schuiven zodat de glasvezelconnector tegen stof beschermd is.

Zo ja, dan heb je nu een ZTE die niet terug hoeft naar KPN...