Skip to main content
Beantwoord

Tevreden over nieuwe provider Odido in tegenstelling tot KPN

• February 4, 2026
  • 15 reacties
  • 541 keer bekeken

Mijn nieuwe provider; ODIDO, heeft een uitstekende slagzin: Het kan anders!!😜😜. Dat kan ik van kpn niet zeggen!😡. Hun doen het alleen maar SLECHTER! Denk daar maar eens heel goed over na!😡

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Arnout_67 en iedereen. 

Feit blijft wel dat iemand niet tevreden was over de dienstverlening. 

Hier sluit ik me bij aan, ongeacht of iemand al is overgestapt is een uiting van onvrede voor ons altijd leerzaam. In dit geval terecht als een monteur niet zoals afgesproken langs is geweest. 

We kunnen er nu niets meer aan doen, maar ik wil je wel bedanken voor het melden. Hopelijk kunnen we je in de toekomst weer verwelkomen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

Hiero
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • February 4, 2026

Dit is een onduidelijk en dus nutteloos bericht Arnoud_67.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 4, 2026

Apart, want hun monteur kwam niet opdagen bij jou:

Het kan anders! 😉

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 4, 2026

Iets met appels en peren… ??!?

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 4, 2026

• February 4, 2026

De monteur van KPN kwam in dit topic niet opdagen. Niet die van Odido.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 5, 2026

Hi ​@Arnout_67 en iedereen. 

Hier sluit ik me bij aan, ongeacht of iemand al is overgestapt is een uiting van onvrede voor ons altijd leerzaam. In dit geval terecht als een monteur niet zoals afgesproken langs is geweest. 

We kunnen er nu niets meer aan doen, maar ik wil je wel bedanken voor het melden. Hopelijk kunnen we je in de toekomst weer verwelkomen. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • February 5, 2026

Het kan anders! 😉

Als het goed gaat is het odido, als het fout gaat is het KPN. 

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 12, 2026

Ik hoop v​oor je @Arnout_67 dat jouw NAW gegevens (of meer) nu niet op straat ​liggen. Gezien de berichten vrees ik het ergste 😟.

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 12, 2026

Hopelijk liggen jou NAW gegevens (en meer) nu niet op straat ​@Arnout_67 

Hahaha wat een afgang van Odido.  Kpn heeft wel een betere cyber security dan alle andere providers. Nu komt iedereen weer massaal terug misschien. 😉

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • February 12, 2026

Dat kan ik van kpn niet zeggen!😡. Hun doen het alleen maar SLECHTER! Denk daar maar eens heel goed over na!😡

Laat Odido maar eens over hun cybersecurity nadenken dan, praten we daarna weer verder.

• Auteur
  • Helper
  • February 13, 2026

Nooit en te nimmer terug naar deze DURE provider!😡😡😡!! Tenzij …….. maar zo laf zijn ze niet 😡😡😡 om de prijs te verlagen naar 1 euro per maand! Zonder inflatie correctie! Gewoon VAST tarief PERMANENT!!!😡😡😡

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 13, 2026

Nooit en te nimmer terug naar deze DURE provider!😡😡😡!! Tenzij …….. maar zo laf zijn ze niet 😡😡😡 om de prijs te verlagen naar 1 euro per maand! Zonder inflatie correctie! Gewoon VAST tarief PERMANENT!!!😡😡😡

Nou dan RIP

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 15, 2026

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • February 15, 2026

Mijn nieuwe provider; ODIDO, heeft een uitstekende slagzin: Het kan anders!!😜😜. Dat kan ik van kpn niet zeggen!😡. Hun doen het alleen maar SLECHTER! Denk daar maar eens heel goed over na!😡

Fijn voor je dat je zo tevreden bent over ODIDO maar zullen we deze discussie nog eens voeren over 🤔 mmmmmm , 5 jaar Arnout ?

Ben heel benieuwd wat dan je oordeel over hun is , voorlopig ligt jouw vuile was en van miljoenen andere accounts gewoon op straat !

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • February 16, 2026

Een hele goede maandagmorgen ​allemaal! 

@Arnout_67, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over je huidige provider! 

Berichten die vooral gericht zijn op het bekritiseren van andere providers zonder concrete vraag of inhoudelijke bijdrage dragen niet bij aan het doel van dit platform. Het openen van meerdere topics met dezelfde strekking past daar eveneens niet bij. Verdere soortgelijke berichten kunnen worden gesloten of verwijderd conform onze huisregels. Dat is ook de reden waarom ik dit topic sluit voor verdere reacties.

Als er een specifieke vraag of onderwerp is waar we over kunnen meedenken, dan helpen we daar uiteraard graag bij!