Skip to main content
Beantwoord

TFT alles in één abonnement gewijzigd

  • December 21, 2020
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik heb omlangs contact op genomen met KPN i.v.m het verzoek voor een 2e tv ontvanger (4k)

Ik heb de afspraak gemaakt (verlenging van mijn TFT alles in één pakket) dat ik 3 maanden het opname pakket gratis krijg en dat de 4K tv ontvanger mij maandelijks € 2,50 gaat kosten.

Ik wacht nu nog op een bevestiging van bovenstaande.

Met vriendelijke groet,

joopgr

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @joopgr , je TFT-abo wordt dan omgezet in een KPN-abo, want TFT-abo's kennen geen 4K-decoders en geen 4K-optie.

Een 2e decoder kost in de regel €5 per maand extra en de 4K-optie inderdaad €2,50 per maand.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • Antwoord
  • December 21, 2020

Hallo @joopgr , je TFT-abo wordt dan omgezet in een KPN-abo, want TFT-abo's kennen geen 4K-decoders en geen 4K-optie.

Een 2e decoder kost in de regel €5 per maand extra en de 4K-optie inderdaad €2,50 per maand.

 


Jasper van KPN
Moderator

Welkom bij ons op het forum @joopgr. Heb je de bevestiging inmiddels gekregen? Als je een 4K ontvanger wilt zal het abonnement inderdaad van een TFT pakket worden gewijzigd naar een Hussel abonnement, zoals Jan al zegt. Als je nog geen bevestiging hebt gekregen kan ik voor je kijken of die al verstuurd is, in dat geval kan je je forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven :slight_smile: