Skip to main content

Via Mijn KPN is er een optie om mijn TFT internetsnelheid verhogen naar 100/10 Mbit/s voor 4,99 Euro per maand extra. Lijkt mij prima maar ik kan ook mijn pakket wijzigen naar een Hussel Internet 100 Mbit/s.

Het lijkt dat het Hussel Pakket duurder uitvalt. Mijn vraag wat is het verschil?

Ik heb nog een oude Experia box 8 waarvan wifi ontvangst matig is. Hoe kom ik aan een KPN Box 12 ? Zit deze bij het Hussel pakket? Ik ga mijn snelheid nl. niet verhogen zonder een vervanging. 

Hi @vlaanv, nog van harte welkom op ons forum. Door drukte zijn we minder snel dan gewoonlijk onze bedoeling is. 

Ik hoop dat het intussen gelukt is met je pakket en de snelheid. Sommige wijzigingen kan je binnen je pakket doen, bij sommige wijzigingen zal deze inderdaad omgezet worden naar Hussel. Het verschilt per wijziging, MijnKPN zal je precies vertellen wat er verandert nog voordat je de wijziging doorzet. 


Ik ben nog aan het kijken of ik de experiabox v8 kan vervangen door een marktplaats v10 of v10a. Niet helemaal duidelijk of dat direct werkt. 


Ik ben nog aan het kijken of ik de experiabox v8 kan vervangen door een marktplaats v10 of v10a. Niet helemaal duidelijk of dat direct werkt. 

Zou ik niet doen als ik jou was, je koopt dan gestolen spul en maak je je schuldig aan heling.

KPN-modems worden uitsluitend in bruikleen verstrekt en moeten na einde abo retour KPN.

Dan is het nog de vraag of ze gaan werken i.v.m. de verschillende soorten firmware van de diverse providers. KPN verleent er in ieder geval geen ondersteuning voor en het forum ook niet.

Als je overgaat naar KPN wordt je als bestaande klant behandeld en krijg je misschien een ander modem omdat de techniek bij KPN anders loopt dan bij TFT, maar dat kun je navragen bij KPN.