Skip to main content
Beantwoord

Thomson ST780 werkt niet goed meer

  • January 5, 2021
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Mijn thomson ts 780 werkt ook niet meer goed en gaat ook al van begin af aan mee. Ik zou hem ook graag willen omruilen

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @rob6-6, welkom bij ons op het forum. Dat modem is al een heel oud beestje inmiddels, het lijkt me ook verstandig om die te vervangen. Ik heb dat meteen voor je in gang gezet, morgen na 14.30  kan je 'm ophalen bij het servicepunt dat ik je in een privébericht heb gestuurd. Laat je weten hoe het gaat als je het nieuwe modem hebt ontvangen? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 5, 2021

Hoi @rob6-6, welkom bij ons op het forum. Dat modem is al een heel oud beestje inmiddels, het lijkt me ook verstandig om die te vervangen. Ik heb dat meteen voor je in gang gezet, morgen na 14.30  kan je 'm ophalen bij het servicepunt dat ik je in een privébericht heb gestuurd. Laat je weten hoe het gaat als je het nieuwe modem hebt ontvangen? 


Bart_2020
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 5, 2021

Hallo @rob6-6 

Dat is bijna  een museumstuk. (Er is al contact met de KPN.:grinning: )

 

Groet Bart.