Skip to main content
Beste KPN, ik heb nu een Thuis Instap abonnement [ 35.00 p/m ] ik haal een 13kbps als snelheid, welke snelheid moet ik kunnen halen binnen dit abonnement ? Als ik overstap naar KPN compleet wordt de snelheid dan ook hoger ? Ik hoor ook wel eens wat over adsl en vdsl omschakelingen, ik ben woonachting in Roosendaal, er is geen glasvezel in de wijk.



Kan u mij opweg helpen ?



Groet, ….
Hi Norrek, welkom hier.



De snelheid is afhankelijk van de afstand tot de centrale. Compleet worden zal dit niet veranderen. Ik kijk wel graag voor je na hoe het in jouw geval zit. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?


Hallo Alex, de gegevens zoveel mogelijk aangevuld ….
Dankjewel, ik zie dat je op dit moment rond de 14 Mbps haalt. Ik zie echter ook dat de centrale onlangs een upgrade heeft gehad, ik ga nu ook jouw aansluiting aanpassen zodat je de volle snelheid kunt halen van je abonnement. Dat is 50 Mbps. Je hoeft hier verder niets voor te doen en uiteraard zijn hier ook geen kosten aan verbonden. Ik heb je ook een e-mail gestuurd met deze aanpassing, de verwachting is dat het 18 april rond is.
Helemaal top ,...….. dank u wel ,...
Graag gedaan uiteraard.
...