Skip to main content

tijdens het thuiswerken ben ik ingelogd via mn beveiligde login, waarbij ik meerdere keren per dag opnieuw moet connecten omdat mn verbinding zo nu en dan weg lijkt te vallen

Ā 

U werkt misschien via WiFi? Probeer het dan eens bekabeld.Ā 


Welk modem heb je precies en gaat het om een glasvezel of koperverbinding


Heb een experia box en geen zin om kabels te trekken omdat t internet t altijd goed heeft gedaan, maar sinds een paar maanden klapt ie er soms tussenuit


@JonnanĀ , ik zou zeker (al is het maar tijdelijk) met een kabel gaan werken om vast te stellen of WiFi Ć¼berhaupt het probleem is. Voor thuiswerken moet je een betrouwbare verbinding hebben.


Heb je alleen een modem of ook wifi versterkers in huis?


Ook een versterker via 220


Toch niet 1 die data verstuurd via het electriciteitsnetwerk???


Toch niet 1 die data verstuurd via het electriciteitsnetwerk???

Ā 


Yep zo eentje


Haal maar weg en je probleem is opgelost. Voor een tv stream kan je die dingen nog gebruiken. Liever niet maar ok. Voor wifi is het een drama. Je bent minimaal de hleft van je snelheid kwijt en zodra er een slecht werkende ledlamp, dimmer of telefoonoplader in de buurt is gaat het gigantisch fout.


Okay, dank Joep!


Laat even weten hoe het afloopt. OverweegĀ  te investeren in een goed draadloos systeem als je geen kabels wil. Zoals de super wifi's.Ā  Fijne dag!


Ik denk dat ik wel even KPN probeer te bellen. Wil op zich wel investeren, maar wil eerst zeker weten of er geen onstabiliteit is in hoe mn internet mn woning binnen komt


Als je zekerheid wilt, dan moet je kabels leggen. Met een draadloos systeem weet je het van te voren nooit 100 % zeker of het gaat werken. Niemand kan je die zekerheid geven.