Skip to main content
Vraag

Ticket aangemaakt voor kabelbreuk, geen reactie en inmiddels 2 weken geen internet

• December 5, 2025
  • 0 reacties
  • 15 keer bekeken

Hallo allemaal.
We hebben al twee weken geen internetverbinding. Ik heb de installatiekit ontvangen voor de glasvezelbox in huis en het alarmlicht op mijn FTU brandt rood. Er is een monteur langs geweest die heeft vastgesteld dat de glasvezelkabel in huis in orde is. Daarna heeft hij de verbinding in de hoofdkast gecontroleerd. Hij heeft een ticket aangemaakt omdat de glasvezel ergens halverwege beschadigd zou zijn en dat er een graafteam langs moet komen. Hij zei dat ik dezelfde dag of de volgende dag gebeld zou worden. Inmiddels zijn er twee weken voorbij en er is nog steeds niks gebeurd.

Ik heb al zeker tien keer contact opgenomen met de klantenservice via het nummer 0800-0402. Ik krijg steeds hetzelfde antwoord: dat er aan het ticket wordt gewerkt. Maar ik ben nog niet eens benaderd door het externe bedrijf dat de graafwerkzaamheden moet uitvoeren om een afspraak te maken.
Het meest belachelijke is dat er bij mij staat dat het ticket is opgelost wanneer ik in "Volg je storing" kijk. Waarom wordt alles zo ingewikkeld gemaakt? 
Niets is opgelost, maar het geld wordt wel afgeschreven. Hoe kun je betalen voor iets waar je geen toegang tot hebt?

Ik vind het echt niet meer grappig en ik ben het zat. Dit moet nu opgelost worden, niet steeds weer een week uitgesteld.