Skip to main content
Beantwoord

Tijdelijk geen woning/aansluiting

• January 22, 2025
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Beste KPN,

Eind augustus 2025 verkopen wij onze woning en trekken tijdelijk in bij mijn moeder, tot dat onze nieuwbouwwoning mei/juni 2026 wordt opgeleverd.

De einddatum van mijn KPN Thuis abonnement is tot 16 maart 2026. Is het mogelijk om ons abonnement te pauzeren tussen eind augustus en de oplevering van mijn nieuwbouwwoning?

Overzetten naar het adres van mijn moeder is geen mogelijkheid.

Bedankt voor de reactie!

Groeten, Max

Beste antwoord door Denise van KPN

Wat een leuk vooruitzicht, zeg! Maar wat ​@JanD zegt klopt: we kunnen het abonnement niet pauzeren.

Wat mogelijk wel kan, is opzeggen in verband met samenwonen. Dit kan als jouw moeder ook een KPN abonnement heeft. Maar misschien is het inderdaad het handigst om even met de telefonische klantenservice de optie te bespreken. Maak daarvoor een belafspraak. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • January 22, 2025

Nee ​@Max1991 , dat is helaas niet mogelijk.

Overleg in een lokale KPN-winkel of via 0800 0402 even wat er wel mogelijk is.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 24, 2025

Wat een leuk vooruitzicht, zeg! Maar wat ​@JanD zegt klopt: we kunnen het abonnement niet pauzeren.

Wat mogelijk wel kan, is opzeggen in verband met samenwonen. Dit kan als jouw moeder ook een KPN abonnement heeft. Maar misschien is het inderdaad het handigst om even met de telefonische klantenservice de optie te bespreken. Maak daarvoor een belafspraak. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.