Hoi @Emdee, dat is een rare situatie. Is dit alleen terwijl jullie dat spelen, of ook op andere momenten? De PS4 en Playlink hebben geen invloed op de Wifi verbinding, dus ik denk dat het toeval is dat het daarbij opvalt.
Je kunt de tips in deze Kennisbank artikelen gebruiken om de Wifi verbinding te optimaliseren:
Dit heb ik allemaal al geprobeerd. Ook glasvezel stroomloos gehad. Dit heeft iets verbeterd maar nu heb ik ook dat bedraad er af en toe uitvliegt. Geen idee wat er aan de hand is. Tijden is het prima gegaan. Ben benieuwd.
Dit heb ik allemaal al geprobeerd. Ook glasvezel stroomloos gehad. Dit heeft iets verbeterd maar nu heb ik ook dat bedraad er af en toe uitvliegt. Geen idee wat er aan de hand is. Tijden is het prima gegaan. Ben benieuwd.
Alle apparaten in uw netwerk krijgen een IP via DHCP?
Merk je het wegvallen ook als je andere dingen doet @Emdee? Of is het echt alleen op het moment dat je dat doet? Wij zien niet wat jij ziet of probeert, we weten het alleen als jij het vertelt.
Ik merk het nu ook bij tv kijken. Eerst valt het geluid we* en dan komst soms de mededeling “geen internetverbinding”. Bij het spelen viel het direct op omdat dan spelers niet meer in het spel zitten.
systeem wordt nu gemonitord, ook ivm opstartissue.