Skip to main content

Ik zou graag de totaal toegestane tijd van bv de ps4 willen limiteren naar 1 uur per dag. Daarnaast dat de ps4 na 18.00 uur geen WiFi (en ook niet via bekabeld netwerk) heeft. Dit zou ik ook voor een iphone willen instellen. Modem is een experia box V9.

Is dit mogelijk?

Hi @Jonkman jw,

Het is niet mogelijk om dit voor specifieke apparaten in te stellen, wel kan je dit in de Playstation zelf instellen :slight_smile:

Voor de iPhone kan ik geen oplossing bedenken helaas, onze apparatuur biedt hier geen mogelijkheden voor. Je kunt overwegen om de wifi helemaal uit te zetten, als het mogelijk is om zelf over te gaan op een bekabelde verbinding met bijvoorbeeld een laptop en/of 4G met je eigen mobiel!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Heb je hier wat aan ?

https://forum.kpn.com/internet-9/wifi-uitschakelen-s-nachts-450679


Hi maja en Kees,

Dank voor jullie reacties! Ik heb besloten om de ps4 doordeweeks gewoon weg te halen😛. Lijkt mij een peuke oplossing!

Bedankt voor het meedenken!!


Haha top dat je zelf een oplossing hebt gevonden, beetje drastisch maar dat kan natuurlijk ook! :stuck_out_tongue_winking_eye: 


Weghalen, ook een “oplossing”, jammer dat dat nodig is, maar er schijnen inderdaad mensen te zijn die zich niet altijd in de hand hebben, ik ook, ik liet (en laat) me te veel afleiden door bijzaken (ook nu, op dit moment !).

Maar onze kinderen hebben gelukkig een goede modes gevonden om de aandacht juist te verdelen, maar ja, meer geluk dan wijsheid.