Skip to main content
Beantwoord

Tijdslimiet KPN Veilig uit zetten

• March 18, 2020
  • 4 reacties
  • 381 keer bekeken

Hoi! Ik had een tijdslimiet ingesteld voor mijn zoon, maar die heb ik uit gezet. Toch blijft de tijdslimietmelding komen, ook als hij de laptop al een dag niet heeft gebruikt.Is daar iets aan te doen? 

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Michielgorsse, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat raar dat de nieuwe instellingen niet worden overgenomen.. Heb je het nogmaals even gecontroleerd bij de instellingen van KPN Veilig? Misschien is het niet goed overgenomen of opgeslagen.. Kan je aangeven wat er ingesteld staat bij tijdslimieten, zoals hieronder weergegeven? En wat er staat bij bedtijd? En zodra hij de melding krijgt kan hij er geen gebruik meer van maken, of kan hij deze wegklikken?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 20, 2020

Goedemorgen @Michielgorsse, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat raar dat de nieuwe instellingen niet worden overgenomen.. Heb je het nogmaals even gecontroleerd bij de instellingen van KPN Veilig? Misschien is het niet goed overgenomen of opgeslagen.. Kan je aangeven wat er ingesteld staat bij tijdslimieten, zoals hieronder weergegeven? En wat er staat bij bedtijd? En zodra hij de melding krijgt kan hij er geen gebruik meer van maken, of kan hij deze wegklikken?

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 25, 2020

@Michielgorsse, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 25, 2020

Sorry, het was me even ontschoten. Bedankt voor je reactie! Alles stond uit en hij kon wel wegklikken, maar na twee dagen hoefde dat niet meer. Het probleem lijkt verholpen, ik weer alleen niet hoe. 

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 27, 2020

@Michielgorsse, geen probleem hoor :slight_smile: Miraculeus, maar fijn dat het voor jou opgelost is! :smile: