Skip to main content
Hoi! Ik had een tijdslimiet ingesteld voor mijn zoon, maar die heb ik uit gezet. Toch blijft de tijdslimietmelding komen, ook als hij de laptop al een dag niet heeft gebruikt.Is daar iets aan te doen? 

Goedemorgen @Michielgorsse, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat raar dat de nieuwe instellingen niet worden overgenomen.. Heb je het nogmaals even gecontroleerd bij de instellingen van KPN Veilig? Misschien is het niet goed overgenomen of opgeslagen.. Kan je aangeven wat er ingesteld staat bij tijdslimieten, zoals hieronder weergegeven? En wat er staat bij bedtijd? En zodra hij de melding krijgt kan hij er geen gebruik meer van maken, of kan hij deze wegklikken?

 


@Michielgorsse, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen?


Sorry, het was me even ontschoten. Bedankt voor je reactie! Alles stond uit en hij kon wel wegklikken, maar na twee dagen hoefde dat niet meer. Het probleem lijkt verholpen, ik weer alleen niet hoe. 


@Michielgorsse, geen probleem hoor :slight_smile: Miraculeus, maar fijn dat het voor jou opgelost is! :smile:


Reageer