Skip to main content

Bij installatie van nieuwe modem de fritz box vraagt deze om internetprovider (kpn dus) en de toegangscode?? waar kan ik deze vinden?

Ik ben al jaren bij KPN, ik kan ook gewoon inloggen in mijnkpn.

Of anders gezegd waar vindt i het wachtwoord dat ik van mijn internet provider heb gekregen?



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid & topic verplaatst naar juiste board

Goedemiddag @gonzzo, welkom op het forum! :blush:

Heb je de FRITZ!Box via ons besteld of heb je hem via een andere weg zelf aangeschaft? Als hij via ons is besteld, dan zou je gewoon de wizard kunnen volgen en het KPN profiel kunnen kiezen. De rest volgt dan vanzelf, het is niet nodig om dan ook nog een toegangscode in te vullen.

Als je een FRITZ!Box hebt die niet door ons is geleverd, dan is het belangrijk dat je het modem eerst een update geeft zodat de firmware up to date is. Je kunt dan de wizard volgen en het KPN profiel kiezen. Heb je een ouder model FRITZ!Box, dan kan het zo zijn dat er geen firmware op kan die een KPN profiel heeft. Dat moet je dan handmatig instellen, de instructie daarvoor vindt je op onze site: Eigen modem instellen en gebruiken.