Skip to main content
Antwoord

Toestemming aanleg glasvezel gegeven maar stap nu over, kan dit alsnog kosteloos?

• January 8, 2025
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Beste,

Ik ben even op zoek naar bevestiging over het volgende. Ik ben ex telfort klant en heb 2 weken geleden toestemming gegeven voor de aanleg van KPN glasvezel.  

Nu vroeg ik mij af als ik wissel van provider of dit een probleem is?  Komt de PKN alsnog kosteloos glasvezel aanleggen of word dit niet meer gedaan omdat ik naar een andere provider ga?

Overal staat dat de aanleg  gratis is en dat ik niet verplicht ben een abonnement te neme, maar wilde toch even dubbel checken of dit problemen kan opleveren want dan trek ik de toestemming liever in.

Alvast bedankt voor de reacties.

MVG

C.

Beste antwoord door Erik van KPN

Geen zorgen, ​@Kobus3000, en welkom hier! De toestemming staat los van of je wel of niet een abonnement via ons hebt lopen. Dus ook met deze overstap komen we gewoon een kabel leggen 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • January 8, 2025

https://netwerk.kpn.com/providers/

Ik hoop dat je zo geholpen bent?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2025

Beste ​@PPR058x 

Bedankt voor de informatie. Ik was in de veronderstelling dat Odido zijn eigen glasvezel kabel had aangelegd in mijn straat maar als ik die lijst bekijk maken zij dus ook gebruik van de KPN glasvezel lijnen.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2025

Geen zorgen, ​@Kobus3000, en welkom hier! De toestemming staat los van of je wel of niet een abonnement via ons hebt lopen. Dus ook met deze overstap komen we gewoon een kabel leggen 🙂