Ik heb een KPN aansluiting in mijn meterkast maar als ik de postcodecheck doe of bel met KPN dan krijg ik als antwoord dat ik te ver zit van de centrale. Terwijl mijn bovenburen(woonadres) op C, D, E, F, etc. wel gewoon internet kunnen afnemen bij KPN.
Ik heb dus zoiets staan in de meterkast:
https://uploads-eu-west-1.insided.com/telfort-nl/attachment/7f830c52-82b8-4788-bb87-8d5947781ad6.jpg
Verder heb ik ook geen tv kabel waar ik internet over kan verkrijgen, dus dit enige optie om internet in mijn bedrijf te krijgen.
Zou iemand me kunnen hiermee kunnen helpen?
Beantwoord
Toevoeging B (en A) ontbreekt bij de postcodechek
Beste antwoord door Erwin van KPN
Op jouw adres is tot 84 Mbit/s download- en 10 Mbit/s uploadsnelheid maximaal haalbaar
Dat is zogenaamde pairbonding verbinding over koper. Met deze snelheden kun je prima genieten van consumentenproduct. Wat zakelijke doeleinden betreft hangt het van je behoeftes af. Glasvezel lijkt voor particulieren niet leverbaar. Of dat voor zakelijke klanten wél kan, is via het zakelijke forum te achterhalen. Het feit dat ik in jouw directe omgeving wel glasvezelaansluitingen zie, doet vermoeden dat dit specifiek zakelijke contracten zijn.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.