Skip to main content
Op de een of andere manier lukt het bij KPN niet om mijn huisnummer te voorzien van de juiste toevoeging. Kan ik dat zelf ergens toevoegen?
Is jou adres wel zichtbaar in het basisadministratie adressen en gebouwen?



https://bagviewer.kadaster.nl/lvbag/bag-viewer/index.html



indien dat niet het geval is, zal jou gemeente dit moeten toevoegen,...
Dank voor je reactie. Ik krijg net bericht van KPN dat ze nu wel gaan leveren aan mijn goede huisadres. Ik wacht af.
Welkom op het forum Guuz! Laat je weten of het allemaal goed gaat? Anders ga ik me er ook mee bezig houden. 🙂 Als je wil dat ik een kijkje neem, dan kan je jouw gegevens invullen in je profiel.
Dank voor je reactie. Het is inmiddels opgelost met de toevoeging. Nu laat PostNL het afweten. Die geven aan mij niet thuis getroffen te hebben. Dit terwijl ik gewoon thuis was. Heb geen bus of bezorger gezien. Dus wordt vervolgd. Nu ligt de bal bij PostNL, waarbij NL staat voor Niet Leveren. Is niet de eerste keer en ook zeker niet de laatste ben ik bang.

Ik sluit deze topic nu af.
Weet alleen niet hoe ik de topic kan sluiten. 🙂
Ik heb een antwoord gemarkeerd, dus je kan 'm als gesloten beschouwen. Je kan overigens nog wel reageren mocht dat nodig zijn. Fijn dat dit gedeelte is opgelost in ieder geval. Succes met PostNL!